دوست دارم
احادیث ائمه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
باسلام به وبلاگ من خوش آمدید!!
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 3359
بازدید کل : 92327
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
وصیتنامه شهدا
دوست دارم
نویسنده : فهیمه
تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1393

دوست دارم با یافته هایم زندگی کنم نه با بافته هایم

یافته هایم حاصل تجربه عمر من و بافته هایم حاصل زحمات ذهن من 

زندگی با بافته ها خیلی زیباتر از زندگی با یافته هاست 

بافتنی سلیقه ای است آن گونه که دلم میخواهد

یافته ها دست یافتنی و بافته ها بر باد رفتنی

ولی آنچه واقعیت دارد تلخ تر از شیرینی رویاست

 

یه وقتایی آدمایی اطرافت هستن

که باعث ناراحتیت میشن 

آخ که آدم به سرش میزنه حالشونو بگیره

ولی نه صبر کن ، سکوت کن ، هیچ کاری نکن 

واگذارش کن به اونی که شاهد کل ماجرا بود

خدا بهتر از ما بلده حالشونو بگیره

شک نکن که کارش درسته

شک نکن !!!

 

که اصل اشتباه هم همین جاست 

که دلیل به اون محکمی رو قبول نمیکنیم

چون دلمون به یه بهونه که به جایی بند نیست بنده

چون دلمون میخواد پس عقل رو بیخیال می شویم به همین سادگی !!!!!!

بعضی از ما چقدر عجیبیم !!!!

و ناگهان شوخی شوخی جدی می شود 

جدی تر از آنی که فکرش را بکنی

ولی ای کاش زودتر توجه کنیم 

تا کار از کار نگذشته 

شاید این مسیری که رفتیم دور برگردان نداشته باشد !!!!!!

 

 

ما آدما اکثرا عادت کردیم کسی رو درک نکنیم

هر جا به ضررمون تموم میشه طرف مقابل رو ترک کنیم .




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تقویم واوقات شرعی
" >اوقات شرعی
//Ashoora.ir|Shohada Beginsوصیت شهدا" >وصیتنامه شهدا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مشاوره






آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 28
:: بازدید ماه : 3359
:: بازدید سال : 12402
:: بازدید کلی : 92327

RSS

Powered By
loxblog.Com